Job 1 van 8


Report this listing

Solliciteren



Showroomverkoper


Functie

Voor de vacature als showroomverkoper in regio Zaventem is dit een greep uit je takenpakket:
  • Je start de werkdag om 8u30, zorgt voor een mooie look en feel in de toonzaal en werkt nog een offerte af
  • Je opent de showroom om 10u00. Je bent er dus klaar voor om klanten te ontvangen met een grote glimlach op jouw gezicht!
  • Je geeft de klant advies op maat, maakt een correcte offerte die je in detail met hen bespreekt
  • Last but not least: je haalt de deal binnen en zorgt voor een handtekening op de offerte
  • Je werkt in tandem met de collega's van de buitendienst sales, die ter plaatse bij de klanten langs gaan
  • 17u00: einde van jouw werkdag, je sluit de toonzaal en gaat goedgemutst naar huis, want sales... da's nu echt een leuke job!


Bedrijfsinformatie
Onze klant is een groeiende onderneming actief in afwerking. Naast PVC en aluminium schrijnwerk produceren en plaatsen ze ook zonwering, sectionale poorten en rolluiken. Ze hebben verschillende productievestigingen in zowel België als Frankrijk en dit al bijna 150 jaar. Dagelijks zetten hun 400 medewerkers zich in om van jouw huis een echte thuis te maken.

Jouw profiel

Als jij de ideale kandidaat bent voor deze job, dan ben jij klantgericht, commercieel ingesteld en resultaatgericht. Je bent communicatief vaardig en kan klanten inspireren en informeren. Je hebt geen kennis nodig van de producten, want zij geven jou een grondige interne opleiding. Je bent gedreven om bij te leren en op termijn door te groeien binnen het bedrijf en staat open voor zaterdagwerk.
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Informatie met het team uitwisselen
  • De behoeften van de klant identificeren
    De producten voorstellen en de klant adviseren (producten, kosten, financiering, ...)
  • Verkoopomstandigheden: Commissiehandel
  • Een bestelling opvolgen
    Bij problemen oplossingen aan de klant voorstellen
  • Klanten opvolgen (getrouwheidsacties, actualiseren van fiches, tevredenheidsenquêtes, ...)
  • Samen met de klant de uitvoeringsvoorwaarden van een bestelling bepalen
  • Het prospectieplan uitwerken
    Klantenbezoek voorbereiden (selectie van stalen, ...)

Aanbod

Je komt terecht in een gestructureerde, dynamische en aangename werkomgeving met voldoende ondersteuning zowel tijdens de inwerkperiode als tijdens de volledige tewerkstelling. Bij onze klant krijg je de mogelijkheid om jouw functie zelfstandig uit te voeren en je agenda zelf in te plannen. Verder:
  • Een vast salaris tussen € 2500- € 3400
  • Commissies op jaarbasis
  • Dagvergoeding €6/8 netto per dag
  • Hospitalisatieverzekering
  • Groepsverzekering
  • Rooster 39 uur per week met 1 week collectief verlof tussen kerst en Nieuw en 1 week collectief verlof in juli
  • 6 ADV dagen en 4 extra verlofdagen van de firma
  • Opleiding on the job in het filiaal & hoofdkantoor

Solliciteren

HANNA HOETERICKX
003222540850

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht